Thursday, May 28, 2009

Wybrany | Chosen | Valt

Kolejna wizyta w Cyklotour'rze. Naprawdę szok jakimi fachowcami są pracownicy. Odrzuciłem zdecydowanie topowego Globetrottera i najniższego Lagoona. Zaprezentowano mi wszystkie wybrane + nowy zamówiony dla kogoś innego Unibike Expedition z dedykowaną dla wypraw kierownicą ale jak mi powiedziano z gorszymi komponentami od tych, które posiada Kelly's Walker. Jest w połowie przedziału cenowego, o którym byla mowa wcześniej. Prawdopodobnie skoczę po niego w przyszłym tygodniu, żeby móc objeździć i oddać na pierwszy przegląd w połowie czerwca. Zabieram się więc już za zamawianie uchwytu na GPS i konkretniejsze przeglądanie sakwDziś też rozglądałem się za pałąkami zapasowymi do namiotów i bardzo małymi śpiworami (rozmiarów butelki:) ale skończyło się na tym, że nakręciłem się na obciążniki na nadgarstki Nike (1,1 kg każdy) do biegania:P Chyba muszę je mieć, jakoś o nich zapomnialem dawno temu.

Bardzo już się nagrzałem na wyjazd przez to, że mogłem sobie usiąść na każdym rowerze jaki sobie zarzyczyłem więc morale wysokie;) Kolejna osoba zainteresowana wyjazdem?:) Śmiało, smiało...!

___________________________________________________


Another visit in Cyklotour shop. Hugh respect for salesman. Thanks him I could with clear conscience reject top model from Unibike: Globetrotter and lower-end Kelly’s Lagoon. They presented me all models which I had chosen earlier + new Unibike Expedition on “backstage” ordered by some client, Expedition have typically for trekking cycles handlebar but as salesman told me lower class equipment than Kelly’s Walker has. It’s in the middle of my price range about which I written earlier. Probably I will buy it next week to get some time for testing and preparing for first inspection in the middle June. That is why I have started to order GPS holder and traveling bags
Today I was also looking for spare tent arches and very small sleep bag (size of a bottle:) but it ends at fascination about wrist extra weights from Nike (1,1 kg each) for jogging:P I’m afraid that I just must-have them, why I forgot about this so long ago?! 
I’m so excited for expedition mostly thanks to possibility to get try on every single cycle I wanted – highly mobilizing;) Another person interested about this trip?:) Go on, go on…!

1 comment: